Hétfő – Péntek: 8:00-15:00

1065 Bp., Nagymező u. 3. 2.em.

06 20 773 6414

Hétfő – Péntek: 8:00-15:00

1065 Bp., Nagymező u. 3. 2.em.

Panaszkezeléssel kapcsolatos információk

 

Panaszkezelési Szabályzat elérhető és letölthető innen.

Meghosszabbított telefonos panaszkezelésre kijelölt nap. 

Minden héten csütörtökön 20:00 óráig.

Telefonos panaszkezelés: 06 20 282-7940 számon lehetséges minden nyitvatartási időben.

Postai úton: Dárius Kincse 2001 Kft. 1149 Budapest, Egressy út 2, fsz/2

Elektronikus úton: panasz@dariuskincse.hu e-mail címen. 

Személyesen: munkanapokon az iroda nyitvatartási idejében

Fogyasztóvédelmi megbízott:
Bereczki Zsolt szakmai vezető, 
06 20 927-0319

MNB Fogyasztóvédelmi honlapja
https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem
MNB hivatalos panaszdokumentumai
150. Általános Fogyasztói Kérelem

A Magyar Nemzeti Bankhoz címzett fogyasztói kérelem

A Pénzügyi Szervezethez (Bankhoz, Biztosítóhoz, stb.) benyújtandó panasz

Darius Kincse 2001
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.